Dostanete čas na aklimatizaci i podporu ostatních Forrestů.
Nebojte.
-
3 měsícena vyzkoušení
U nás to rozhodně nechodí tak, že byste byli hned při nástupu hozeni do vody a museli se učit plavat. Během prvních tří měsíců budete mít čas, abyste si všechno ozkoušeli, aby vám vaši kolegové všechno vysvětlili, abyste si zvykli na náš žargon, postupy a každodenní rituály.
První tři měsíce pojedete v tomto zahřívacím modu, pak si sednete se svým šéfem, uděláte si vyhodnocení vašeho dosavadního působení a následně už se pustíte do ostrého provozu.
První dnya první kroky ve FG
-
01
Nástup
Před nástupem absolvujete vstupní zdravotní prohlídku a první den si vás převezme HR manažerka a někdo z IT oddělení. HR manažerka vás provede po firmě a udělá s vámi vstupní školení, kde se dozvíte základní informace o firemních systémech, organizaci práce, odměňování, životě Forrestů atd. Dostanete taky klíče nebo vstupní kartu a dořešíte administrativu.
-
02
Školení
Dále vás čeká školení bezpečnosti práce, pokyny pro zabezpečení firemních dat a odbavení všech technických záležitostí: firemního počítače, telefonu, vaší firemní zkratky, přístupů do systému atp.
-
03
První úkoly
Nakonec si vás převezme váš přímý nadřízený a vy začnete pomalu pracovat. Budete si muset prostudovat všechny firemní směrnice, prozkoumat všechny systémy, nacvičit všechny postupy. A pak budete postupně dostávat první úkoly, na kterých se budete učit zvládat každodenní agendu.
-
Po rocespolečné hodnocení
Po roce vás bude čekat další společné sezení s šéfem a HR manažerkou, provedete rekapitulaci uplynulého období a nastavíte další plán vaší práce pro FG.
-
Pořádv kontaktu
Každé tři měsíce vás posléze (stejně jako ostatní Forresty) čeká pravidelné hodnocení s vaším nadřízeným. Řekne vám, co oceňuje na vašich pracovních výkonech v uplynulém období a kde vidí prostor pro váš další růst. Vy mu naopak sdělíte své dojmy, můžete navrhnout způsoby řešení aktuálních pracovních výzev nebo s ním probrat případné problémy, s nimiž se potýkáte. V neposlední řadě se domluvíte na plánu dalšího vzdělávání i na finančním ohodnocení. Ze schůzky vznikne zápis.